تقديم به تو

تقديم به تو

اي كه بي تو خودمو بي كَسُ تنها مي‌بينم، سلام

نمي‌دونم گرماي سلاممُ حس مي‌كني يا نه!

نمي‌دونم از كجا شروع كنم كه بهت بگم دوسِت دارم ،

 نمي‌دونم اگه ساده بهت بگم، نمي‌خوام از دستِت بدم، دركم مي‌كني ؟

فكر نمي‌كردم اينقدر بهت وابسته بشم ... !

باور مي‌‌كني اگه بهت بگم، شبا به خاطرت چقدر گريه مي‌كنم !؟!

باور مي‌كني كه دارم ديوونت مي‌شم؟ باور مي‌كني كه هر لحظه در فكر و ذهن و وجودمي !

كاش مي‌تونستم هر وقت كه مي‌بينمت راحت بهت بگم كه چقدر برام عزيزي !

 بهت بگم كه با هر بار ديدنت عاشقتر مي‌شم!

عمرِ من، فكرِ اينكه شايد يه روزي كنارم نباشي عذابم مي‌ده!

فدات بشم، دل هواي با تو بودن كرده ... !

چقدر دلم واسه‌ي اون با ناز نگاه كَردَنِت تنگ شده ... !

 براي دوباره ديدنت ثانيه‌شماري مي‌كنم، عشقِ من بمون، من به تو محتاجم بدون تو ميميرم... !

 



نظرات شما عزیزان:

مژده گلی
ساعت18:48---10 اسفند 1392
بدنبود دوماد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:,

] [ 18:43 ] [ ebrahim molaie ]

[ ]

کد حرکت متن دنبال موس

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.

کد